info@aup.com.ua
+380 67 372 2733
Предмети: Інформатика
Застосування: На уроці
Вік/клас: 5 клас
Методи: Групова робота, Дискусія, Ігрова діяльність, Критичне мисленння
Теми медіаграмотності: Етика в медіа, Інфобезпека, Критичне мислення, Пошук і збір інформації
П.І.Б. автора: Вязанок Юлія Анатоліївна
Короткий опис вправи, анотація:

Фрагмент уроку з інформатики для 5 класу. Тема: "Безпечне користування Інтернетом".

1.Актуалізація опорних знань: відгадування загадок

2. Мотивація навчальної діяльності. Вправа "ЛайкДизлайк"

3. Рефлексія. Робота з онлайн дошкою Padlet.

 


Мета вправи/заняття:

вчити учнів уникати небезпеки при роботі в Інтернеті, користуватися безпечним пошуком у пошуковій системі; познайомити з термінами інтернет-загрозами; удосконалювати навички добору ключових слів; розвивати інформаційну культуру, критичне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати; виховувати уважність, акуратність, дисциплінованість.


Необхідне обладнання/матеріали:

проектор та мультимедійна дошка, комп'ютер з підключенням до мережі Інтернет.


І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Інтерактивна вправа

https://learningapps.org/watch?v=pbjednxn522

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку

-Отже, ми з вами познайомились з Можливостями Інтернету та дізналися, що означають дані поняття. Навчилися добирати ключові слова та шукати потрібну інформацію.  Але чи завжди ця інформація є безпечною для нас?! Пропоную сьогодні це з'ясувати.

  1. Робота в парах. Гра "ЛайкДизлайк"

Кожній парі треба дібрати твердження про користь та небезпеку відповідної групи. (Онлайн спілкування, Онлайн покупки, навчання, онлайн ігри, GoogleMaps, інтернет-банкінг, соціальні мереж)

IV. Вивчення нового матеріалу. Пояснення вчителя з використанням презентації.

V. Формування практичних умінь і навичок.

  1. Інструктаж з БЖД
  2. Практична робота за комп'ютером.

Пошук значення слів - інтернет Небезпеки. ( тролінг, шахрайство, спам, кібербулінг)

Ознайомлення з правилами Безпечного користування Інтернетом (знайти в пошуковій системі 10 правил безпечного користування інтернетом)

3.Вправи для очей

VI. Підсумок уроку

  1. Рефлексія.

Робота з онлайн дошкою Padlet. Залишити на стіні один коментар із інтернет-загрозою.

https://padlet.com/viazanokya/11v5uqa3nsabpv43

Очікувані результати:

сформувати вміння безпечно користуватися Інтернетом; засвоїти правила безпечного користування інтернетом;

знають та розуміють такі поняття як кібербулінг, тролінг, спам, інтернет-шахрайство ;

користуються безпечним пошуком у пошуковій системі.

 


Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи:

Роблять висновки та порівнюють Безпечну та Небезпечну інформацію отриману з Інтернету. 


Використані джерела:
  1. Навчально-методичний посібник "Захист дітей від шкідливого впливу мережі Інтернет". Срібне-2015
  2. Інтерактивна вправа. Інтернет ресурс https://learningapps.org/watch?v=pbjednxn522
  3. Онлайн-дошка. Інтернет ресурс https://padlet.com/viazanokya/11v5uqa3nsabpv43

    magnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram