Фрагмент уроку з інформатики для 5 класу. Тема: "Безпечне користування Інтернетом".
1.Актуалізація опорних знань: відгадування загадок
2. Мотивація навчальної діяльності. Вправа "ЛайкДизлайк"
3. Рефлексія. Робота з онлайн дошкою Padlet.
вчити учнів уникати небезпеки при роботі в Інтернеті, користуватися безпечним пошуком у пошуковій системі; познайомити з термінами інтернет-загрозами; удосконалювати навички добору ключових слів; розвивати інформаційну культуру, критичне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати; виховувати уважність, акуратність, дисциплінованість.
проектор та мультимедійна дошка, комп'ютер з підключенням до мережі Інтернет.
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
https://learningapps.org/watch?v=pbjednxn522
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку
-Отже, ми з вами познайомились з Можливостями Інтернету та дізналися, що означають дані поняття. Навчилися добирати ключові слова та шукати потрібну інформацію. Але чи завжди ця інформація є безпечною для нас?! Пропоную сьогодні це з'ясувати.
Кожній парі треба дібрати твердження про користь та небезпеку відповідної групи. (Онлайн спілкування, Онлайн покупки, навчання, онлайн ігри, GoogleMaps, інтернет-банкінг, соціальні мереж)
IV. Вивчення нового матеріалу. Пояснення вчителя з використанням презентації.
V. Формування практичних умінь і навичок.
Пошук значення слів - інтернет Небезпеки. ( тролінг, шахрайство, спам, кібербулінг)
Ознайомлення з правилами Безпечного користування Інтернетом (знайти в пошуковій системі 10 правил безпечного користування інтернетом)
3.Вправи для очей
VI. Підсумок уроку
Робота з онлайн дошкою Padlet. Залишити на стіні один коментар із інтернет-загрозою.
https://padlet.com/viazanokya/11v5uqa3nsabpv43
Очікувані результати:сформувати вміння безпечно користуватися Інтернетом; засвоїти правила безпечного користування інтернетом;
знають та розуміють такі поняття як кібербулінг, тролінг, спам, інтернет-шахрайство ;
користуються безпечним пошуком у пошуковій системі.
Роблять висновки та порівнюють Безпечну та Небезпечну інформацію отриману з Інтернету.