ПІБ автора(ки): Анна Ігорівна Чернявська
Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Вільногірський ліцей № 3
Ваша посада: вчителька української мови та літератури
Короткий опис вправи, анотація: за основу уроку розвитку мовленнєвого розвитку взято життєпис й творчу діяльність Григорія Сковороди.
Час, необхідний на виконання вправи: 90 хв. (2 уроки)
Необхідне обладнання/матеріали*: мультимедійне оснащення (інтерактивна дошка/панель), інтернет, роздатковий матеріал, олівці, фломастери, папір А3 або А4, портрет Григорія Сковороди, роздруковані цитати.
Детальний опис вправи/уроку*:
Вступ. Привітання. Оголошення мети й теми уроку.
Перед вами портрет видатної особистості. Хто це? Які факти з біографії чи творчої діяльності можете назвати?
На основі переглянутого відео, створіть статтю до газети на тему «Велич особистості Григорія Сковороди», уживаючи цитату, озвучену у відео.
Розгляньте картинки із цитатами Г. Сковороди, які помилки чи недоречності тут є? Обґрунтуй свою думку.
Григорій Сковорода – відома постать сьогодення. Відшукайте в Інтернеті, де можна зустріти чи побачити його ім’я зараз? (зображення на купюрі, назви вулиць, університетів, заходи на честь Григорія Савича і т.д.)
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Як бачимо, Григорій Сковорода є брендом, читати та носити речі з зображеннями та цитатами – модно. Створіть свою унікальну та неповторну річ, наприклад, футболку, використовуючи цитату Сковороди.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Очікувані результати*: учні та учениці розвивають навички роботи в групі правильно оформлюють цитату, вміють критично оцінювати інформацію, розрізняють фейки від правди, розуміють філософський зміст цитат Григорія Савича.
Анкета самооцінювання:
А.Активний/а.
Б. Пасивний/а.
В.Байдужий/а.
2. Матеріал уроку був:
А. Цікавий.
Б. Нецікавий.
В. Я вже все це знав/ла.
3. Тема уроку була:
А. Актуальна та цікава.
Б. Актуальна, але нецікава.
В. Неактуальна, але цікава.
Г. Неактуальна, нецікава.
4. Домашнє завдання:
А. Цікаве.
Б. Нудне.
5. Намалюйте смій настрій на початку й в кінці уроку.
Використані джерела: Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: організація медіаосвіти в початковій школі»/ Старагіна І. П., Волошенюк О. В., Мокрогуз О. П., Ганик О, В. – Київ : ПРОПАПІР, 2021. – 160 с.