Проєкт стенду “Медіаграмотність від А до Я”

Проєкт стенду “Медіаграмотність від А до Я” є учасницком конкурсу «Моя школа – медіаграмотна».

Авторка: Гузар Світлана Олексіївна, вчителька фізики Галицинівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №12 Новогродівської міської ради Донецької області. 

Мета створення цього стенду:

  • підвищити рівень культури користування медіапростором;
  • навчити користуватися інформаційно-комунікаційними технологіями, свідомо сприймати і критично тлумачити інформацію, орієнтуватися у медіапросторі;
  • сформувати в учнів вміння та навички роботи з інформацією;
  • розвинути вміння відрізняти науково обґрунтовану інформацію від фейкової, сконструйованої недоброчесними медіаджерелами;
  • заохотити вчителів, учнів та їх батьків (адже медіаграмотність дітей починається з медіаграмотності батьків) займатися дослідницькою діяльністю, знаходити достовірні наукові джерела, привити вміння критично відноситися до джерел, що містять хибну інформацію.

Інформації в наш час дуже багато, а ось її якість бажає бути кращою. На даному етапі я створила проєкт стенду (надалі він буде втілений в життя) «Медіаграмотність від А до Я». Основа стенду –  це терези Феміди. Вона буде зважувати якій інформації довіряти, а від якої треба робити щеплення «антифейк». Чаші терезів будуть зроблені у вигляді карманів, в перший буде поміщена науково обґрунтована інформація. На теперішній час актуальною є інформація про щеплення від коронавірусу. В другий карман буде для інформації, яка несе недостовірні, шкідливі для здоров’я людини, уявлення про щеплення. Для наповнення карманчиків, я використаю дані відео: «Історія вакцини», «Типи вакцини», «Створення вакцини»; статті які всіляко критикують вакцинацію від covid-19. Діти повинні зрозуміти, що ті джерела інформації, які несуть науково обґрунтовану інформацію про коронавірус, розповідаючи про необхідність щеплення, спираються на численні наукові дослідження. Їх інформація є достовірною. Діти також повинні побачити, що існують і такі джерела, які розповсюджують інформацію, яка є хибною, недоведеною науково. Також учням можна запропонувати самим знаходити інформацію та вкладати роздруковану інформацію або посилання на сайти до карманчиків розподіляючи її на правдиву і неправдиву. Проблемні питання і інформація про них будуть періодично оновлюватися.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.