Конкурсна робота «ФАКТ чи ФЕЙК про СOVID-19» може бути використана під час бесіди на уроках біології, основ здоров’я, виховних заходів щодо безпеки під час пандемії. Вона розрахована на розвиток критичного та аналітичного мислення учнів. На конкретних прикладах учням можна пояснити, як розрізнити факти від фейків про коронавірус.
Робота є переможницею конкурсу «Моя школа – медіаграмотна».
Авторка: Вяліна Тетаня Вікторівна, учителька української мови та літератури Ямненської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені І.О. Мусієнка Великописарівської селищної ради Сумської області.
Мета роботи: навчити учнів розпізнавати фейкову інформацію та усвідомлювати її негативні наслідки на прикладі повідомлень про COVID-19; формувати в школярів стійкість до можливих негативних впливів інтернет-медіа та соціальних мереж.