У рідері для учителів “Критичне мислення як інструмент проведення правоосвітніх заходів у загальноосвітніх навчальних закладах” представлено методику розвитку критичного мислення школярів у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін. В основі – постулат про те, що критичне мислення є мисленням усвідомленим,самостійним, рефлексивним, цілеспрямованим, обґрунтованим,контрольованим, самоорганізованим. Найсуттєвішою рисою методики розвитку критичного мислення є залучення школярів до розв’язування проблемних задач шляхом використання проблемних методів та інтерактивних форм навчання, що передбачають науковий діалог та рефлексію пізнавальної діяльності.
Критичне мислення як інструмент проведення правоосвітніх заходів у загальноосвітніх навчальних закладах
Автор рідера – Сергій Терно, доктор педагогічних наук, професор Запорізького національного університету.
Рідер підготовлений у межах проекту“Удосконалення юридичної освіти та освіти з прав людини”, що впроваджується у 2016 р. Координатором проектів ОБСЄ в Україні у співпраці з Міністерством освіти і науки України