Росія вже майже рік веде агресивний наступ на територію України та українців. Якщо у збройному конфлікті боротьба йде за території, то у інформаційних вона точиться за авдиторію. Інформаційний простір перетворюється на пропагандистський, а слово на зброю. Або навіть сильніше за зброю. Наше ж з вами завдання — зберегти опірність до пропаганди та маніпуляцій.
Медіаграмотність сьогодні — життєво необхідна навичка, тому що наслідки пропаганди та відсутність серед аудиторії критичного сприйняття інформації робить її надзвичайно вразливою.
Академія української преси запрошує до участі у конкурсі мініпрoєктів «Медіаосвіта воєнного часу: нові виклики, ресурси та авдиторії», які активно залучатимуть різні спільноти до засвоєння актуальних знань та навичок з медіаграмотності. У рамках конкурсу будуть підтримані проєкти, які сприятимуть розвитку медіаграмотності, прийняттю поінформованих рішень, посиленню стійкості до дезінформації, формуванню навичок критичного мислення та інформаційної безпеки.
Пріоритетні теми конкурсу:
- створення медіаосвітнього контенту (спростування міфів та маніпуляцій, які поширюють медіа; викриття фейків та дезінформації; розвиток критичного мислення, формування навичок оцінки та інтерпретації медійної інформації);
- діяльність спрямована на вразливі авдиторії (населення деокупованих територій, переміщені особи) задля психологічної стійкості в умовах агресивного інформаційного середовища.
Конкурсні проєкти можуть включати, але не обмежуватися проведенням освітніх семінарів, тренінгів, воркшопів, таборів, баркемпів, створенням шкільних медіа, освітнього та просвітницького медіаосвітнього контенту: онлайн-курсів, розробкою занять тощо.
Хто може податись: заклади освіти, бібліотеки, громадські організації, ініціативні групи, приватні підприємці, які надають освітні послуги.
Фінансові умови: бюджет проєкту має складати максимально 2 000 доларів США.
Як податись: заявники надсилають проєктну пропозицію та деталізований бюджет проєкту шляхом заповнення анкети за посиланням: https://forms.gle/5b9NpXcTGLERdLcL8
Останній термін подання заявок: 24 березня 2023 року.
Результати конкурсу будуть оголошені на сайті АУП (www.aup.com.ua) та надіслані на електронні адреси заявників до 7 квітня 2023.
Термін реалізації і звітування проєктів: 10 квітня – 15 вересня 2023 року.
Проєктна пропозиція має включати наступні розділи (обсяг до 2 сторінок)
І. Інформація про заявника
ІІ. Опис проєкту
- Назва проєкту.
- Опис цілей та завдань проєкту.
- Період виконання проєкту із деталізованим календарним планом.
- Очікувані результати проєкту.
- Індикатори за допомогою яких будуть вимірюватись досягнення результатів.
- Моніторинг та оцінка ефективності проєкту.
- Коротка інформація про експертів (тренерів) проєкту (Увага! Досвід експертів та тренерів, залучених до навчальних подій, має бути не меншим, аніж 4 роки тренерської діяльності в сфері медіаосвіти).
- Якщо є, партнери проєкту та їх роль у реалізації запланованих активностей.
ІІІ. Бюджет проєкту
Детальний бюджет проєкту додається до заявки-анкети у форматі Excel. Форму можна завантажити за посиланням>>>
Критерії оцінки:
- Заявник має право подавати заявку.
- Проєкт відповідає пріоритетним темам конкурсу.
- Цілі, завдання, види діяльності та очікувані результати є реалістичними та чітко визначеними.
- Проєкт може досягнути очікуваних результатів у зазначений період часу.
- Бюджет є реалістичним та обґрунтованим.
При виникненні запитань звертайтесь до асистентки Юлії Рицик за телефоном 067-372-27-33, або електронною поштою info@aup.com.ua