Практична робота містить такі завдання:
1)завдання, що встановлюють зв’язок між теоретичними знаннями і практичними діями.
2) завдання на спостереження,аналіз медіаконтенту.
3)завдання, що сприяють розвитку дослідницьких навичок.
визначити форми поведінки тварин та типи угруповань, аналізуючи відео- і фотоматеріали.
відеоматеріали з фрагментами поведінки різних форм або різних типів угруповань тварин, фото , QR-коди.
Практичнаробота№4
Визначення форм поведінки тварин за відеоматеріалами.
Мета: визначити форми поведінки тварин та типи угруповань, аналізуючи відео- і фотоматеріали,продовжити розвивати конструктивне екологічне лідерства та бережливе ставлення до природи.
Завдання: розвивати спостережливість та дослідницькі якості учнів, вміння порівнювати, визначати види тварин, форми поведінки тварин та типи їх угруповань, аналізувати, логічно мислити та робити висновки, виховувати інтерес до вивчення особливостей поведінки тварин, дбайливе ставлення до тварин та природи, сприяти розвитку інтересу до вивчення природничих наук
Обладнання, матеріали та об’єкти дослідження: відеоматеріали з фрагментами поведінки різних форм або різних типів угруповань тварин, фото , QR-коди.
https://docs.google.com/document/d/1InEmA3PqcD92k5gDFCp_i1-zarnDTxW6/edit?usp=sharing&ouid=107023664939947500922&rtpof=true&sd=true
Хід роботи
1.Перегляньте відеоматеріали скориставшись QR-кодом. Визначте тварин і форму їх поведінки .
2.За результатами дослідження заповніть таблицю :
Форма поведінки | Опис поведінки | Характерні ознаки форми поведінки |
Шлюбна | ||
Харчова | ||
Батьківська | ||
Територіальна |
3.Скористася QR-кодом розпізнай характерні ознаки вродженої і набутої поведінки тварин. Занеси відповіді у таблицю.
Набута поведінка | Вроджена поведінка |
4.Розгляньте фотоматеріали і вкажіть тип угруповування та зв’язки між тваринами у ньому.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Цікава інформація!
Ворони вміють запам’ятовувати обличчя людей, і якщо вже вони вас з якоїсь причини не злюбили, то вже точно не забудуть. Більш того, навіть пташенята продовжують переслідувати кривдників їх батьків.
Факт чи фейк?____________________________________________________________
5.За результатами практичної роботи сформулюйте висновки:
яке значення мають поведінкові акти в житті тварин?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Очікувані результати:Діти мають навчитися розпізнавати форми поведінки тварин за відеоматеріалами ; закріпити знання про форми поведінки тварин. Самостійне формулювання учнями висновку практичної роботи : яке значення мають поведінкові акти в житті тварин?
«Моя вершина успіху» : діти мають вказати ,якими якостями успішної людини вони володіють і оволоділи під час виконання завдання на практичній роботі(порівняти себе з одним із представників Царства Тварин)
Біологія (Остапченко) 7 клас
Відеоматеріали за QR-кодом.