Пропонуємо Вашій увазі пілот інтегрованого курсу “Пізнаємо природу” для 5 класу НУШ (квітень, 12 тиждень, "Методи пізнання природи”) Руслана Шаламова та Галини Ягенської у формі коміксу з елементами медіаграмотності.
МИ багато вже говорили про блоги. Сьогодні у нас вчителька біологія, яка читає реп на біологічні теми. Прослухай
І дай відповіді на запитання
Таблиця «Ключові питання для аналізу медіаповідомлень»
Авторство та аудиторії |
|
Авторство | Хто створив це повідомлення? |
Мета | Чому / навіщо воно створено? Що воно вимагає від мене?
Яка цільова авдиторія? Для кого повідомлення призначено? |
Вплив | Хто може дістати користь від цього повідомлення?
Кому воно може завдати шкоди? Що це повідомлення означає для мене чи таких, як я? |
Реакція | Які можуть бути мої дії у відповідь на повідомлення?
Як це впливає на мене та як мої емоції впливають на моє розуміння? |
Завантажити можна тут.