22. Пілот інтегрованого курсу “Пізнаємо природу” для 5 класу НУШ (березень, 10 тиждень, “Дослідження впливу освітлення, температури та кількості вуглекислого газу на інтенсивність фотосинтезу”.

Пропонуємо Вашій увазі пілот інтегрованого курсу “Пізнаємо природу” для 5 класу НУШ  (березень, 10 тиждень, “Дослідження впливу освітлення, температури та кількості вуглекислого газу на інтенсивність фотосинтезу”) Руслана Шаламова та Галини Ягенської у захоплюючій формі коміксу з головними героями Яромілом  і Сельмою. А ще тут можна дізнатися як оцінювати і перевіряти на достовірність медіатексти.

Завантажити

Ти отримав завдання дослідити графік залежності інтенсивності  фотосинтезу від температури, та висунути стільки гіпотез, скільки  зможеш. А затим  перевірити їх за допомогою довідників чи інтернету.

Ми б хотіли б допомогти тобі порозумітися, як   узагальнювати і логічно організовувати інформацію зі джерел.

       Підкресли ( виділи) будь-які незрозумілі слова чи фрази в джерелі ( і в друкованому, і в онлайн)

       Чи цікавим видалося джерело? Оціни цікавість: дуже цікаво, досить цікаво, не дуже цікаво, нудно (розроби свою систему градацій або запропонуй зробити це вчителю).

       Склади список питань або коментарів, які виникли після прочитання  джерела.

       Запиши одну чи дві речі, які, на твою думку, точно відомі.

       Запиши одну-дві речі, щодо яких існує певна невизначеність.

 Чи допомогли тобі джерела перевірити твої гіпотези?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.