Пропонуємо Вашій увазі пілот інтегрованого курсу “Пізнаємо природу” для 5 класу НУШ (березень, 10 тиждень, “Дослідження впливу освітлення, температури та кількості вуглекислого газу на інтенсивність фотосинтезу”) Руслана Шаламова та Галини Ягенської у захоплюючій формі коміксу з головними героями Яромілом і Сельмою. А ще тут можна дізнатися як оцінювати і перевіряти на достовірність медіатексти.
Ти отримав завдання дослідити графік залежності інтенсивності фотосинтезу від температури, та висунути стільки гіпотез, скільки зможеш. А затим перевірити їх за допомогою довідників чи інтернету.
Ми б хотіли б допомогти тобі порозумітися, як узагальнювати і логічно організовувати інформацію зі джерел.
Підкресли ( виділи) будь-які незрозумілі слова чи фрази в джерелі ( і в друкованому, і в онлайн)
Чи цікавим видалося джерело? Оціни цікавість: дуже цікаво, досить цікаво, не дуже цікаво, нудно (розроби свою систему градацій або запропонуй зробити це вчителю).
Склади список питань або коментарів, які виникли після прочитання джерела.
Запиши одну чи дві речі, які, на твою думку, точно відомі.
Запиши одну-дві речі, щодо яких існує певна невизначеність.
Чи допомогли тобі джерела перевірити твої гіпотези?