Онлайн-квізи проти фейків і маніпуляцій

Ще в червні розпочав свою діяльність оригінальний за своїм концептом проект від ГО «Центр аналітики і розслідувань» (фактчек проект «БезБрехні») – «Інструменти медіаграмотності під час інфодемії». Його суть – залучення молоді та студентів до оволодіння знаннями та навичками медіаграмотності, перевірки інформації, викриття фейків за допомогою онлайн-квізів. У липні була реалізована його наступна частина – інтерактивні змагання.

Ігровий формат, насиченість духом змагань, адреналін та драйв – саме такими запам’яталися учасникам ці заходи.

Після початкового підготовчого етапу, коли за допомогою регіональних кураторів, проактивними учасниками майбутніх перегонів з медіаграмотності були опрацьовані типові завдання та вправи, що є основною квізів, відбулися самі ігрові заходи.

Команди, які складалися з 5-7 учасників, змагалися в онлайн-боях у 5-ти раундах. Під час кожного з них «розігрувалося» одне завдання, яке торкалося тієї чи іншої теми медіаграмотності – терміни і поняття, викриття фейків, маніпуляції, фактчек. Команди «билися» відчайдушно, демонструючи прекрасні знання, логіку, кмітливість.

Загалом було проведено три онлайн-квізи (8, 9, 10 липня), де у двобоях з медіаграмотності зійшлися: команда Обласної бібліотеки для дітей Житомирської обласної ради І Краматорської ЗОШ І – ІІІ ст. №1 Краматорської міської ради, команда Рівненської обласної бібліотеки для дітей і Вінницького педагогічного університету, команда Волинської обласної бібліотеки для дітей та Харківського національного економічного університету. І хоч та чи інша команда й набирала більшу або меншу кількість балів ніж її опонент, головне завдання заходів було виконано – перемогла медіаграмотність. Учасники квізів отримали крім яскравих емоцій нові знання та навички.

Проведення цього заходу стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проект USAID «Медійна програма в Україні», який виконується міжнародною організацією Internews. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю авторської групи та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Internews.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *