На Харківщині відбувся семінар-тренінг «Сучасний урок в умовах впровадження медіаосвіти»

ПРЕЗЕНТАЦІЯ “Виховна робота як один із напрямів медіаосвітньої діяльності гімназії” (Стадник О. М.)

ПРЕЗЕНТАЦІЯ “Медіаосвіта” (Шевченко Т.М)

ПРЕЗЕНТАЦІЯ “Практики представляють”

17 лютого 2016 року на базі Мереф’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Харківської районної ради Харківської області Комунальним вищим навчальним закладом «Харківська академія неперервної освіти» спільно з Академією української преси в межах співпраці щодо   реалізації «Концепції впровадження медіаосвіти в Україні» та регіональної Програми дослідно-експериментальної роботи Харківської академії неперервної освіти «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в систему роботи навчальних закладів Харківської області» на 2012-2018 рр. для учасників експерименту та для вчителів української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури Харківського району було проведено семінар-тренінг

«Сучасний урок в умовах впровадження медіаосвіти».

Програмою семінару було передбачено:

1.     Актуалізувати значущість запровадження медіаосвіти в систему роботи навчальних закладів.

2.     Ознайомити з досвідом роботи Мереф’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 та Жовтневої школи І-ІІІ ступенів Харківської районної ради Харківської області щодо впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес при викладанні предметів філологічного циклу.

3.     Висвітлити особливості проведення уроків з елементами медіаосвіти.

4.     Презентувати практичні моделі медіаосвіти.

5.     Показати доцільність застосування стереотипів на уроках літератури.

6.     Провести тренінг щодо подолання мислення стереотипами, що виникають під впливом соціуму та мас-медіа.

7.     Визначити основні шляхи застосування медіаосвіти педагогом в освітньому процесі навчальних закладів.

Дегтярьова Г.А. ознайомила учасників семінару з практичними аспектами впровадження медіаосвіти у Швеції.

Досвідом інтеграції медіаосвіти у викладання предметів філологічного циклу ділилися Кукленко О.С., Шевченко Т.М., Стадник О.М., зосередивши увагу на практичних її моделях.   

На семінарі двом учням Мереф’янської ЗОШ № 6 вручили сертифікати учасників обласного семінару-тренінгу «Практична медіаосвіта: створення аудіовізуальних продуктів», які засвідчують те, що вони працювали над створенням анімаційного кліпу до пісні С. Тарабарової «Хочу жити без війни».

У семінарі взяли участь 70 педагогів Харківської області.

Координатори проекту:

менеджер медіаосвітніх програм Академії української преси – Волошенюк Оксана Валеріївна;

завідувач кафедри методики навчання мов і літератури Харківської академії неперервної освіти – Дегтярьова Галина Анатоліївна.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *