Інновація: медіаосвітні вебінари для педагогів із Харківської області

За останні два роки медіаосвіта в Україні подолала шлях від педагогічної інновації до життєво необхідної навички. Педагогічна спільнота долучається до медіаосвітніх ініціатив не лише під час підвищення кваліфікації чи на конференціях і семінарах, а й сама ініціює різноманітні дистанційні форми знайомства з методами упровадження медіаосвіти.

 У листопаді на грудні 2016 року Харківська академія неперервної освіти на замовлення від Дергачівського, Богодухівського, Зачепилівського, Коломацького, Куп’янського, Первомайського, Печенізького, Чугуївського Київського районів, м. Куп’янська, м. Лозової, м. Первомайського і м. Чугуєва задля надання адресної допомоги та ознайомлення педагогів із базовими поняттями «медіаосвіта» та «медіаграмотність» і для окреслення шляхів запровадження медіаосвіти педагогом у навчально-виховному процесі провела вебінари «Упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів».

До вебінарів долучилося 67 педагогічних працівників Харківської області.

Медіаосвітяни-викладачі акцентували увагу на важливості медіаосвіти (медіаграмотності) у сучасній школі, а також на особливостях інтеграції медіаосвіти у зміст ліній Базового компонента дошкільної освіти та в навчально-виховний процес початкової школи.

Вебінари вели:

Дегтярьова Г.А., завідувач кафедри методики навчання мов і літератури КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», канд. пед. наук;

Коченгіна М.В., завідувач секції розвивального навчання кафедри методики навчання дошкільної та початкової освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», к.п.н.;

Кугуєнко Н.Ф., ст. викладач кафедри методики навчання дошкільної та початкової освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти».