Урок-дослідження з елементами медіаосвіти з курсу «Історія України» для учнів 11 класу на тему: «Повсякденне життя населення УРСР у період загострення кризи радянської системи (середина 60-х – середина 80-х рр.)»

Методична розробка уроку-дослідження з елементами медіаосвіти з курсу «Історія України» для учнів 11 класу на тему: «Повсякденне життя населення УРСР у період загострення кризи радянської системи (середина 60-х – середина 80-х рр.)» Горної Олени, методиста науково-методичного центру управління освіти Чернігівської міської ради стала дипломантом Всеукраїнського конкурсу на кращий план-конспект уроків з історії України, всесвітньої історії, курсів «Людина і світ», «Людина і суспільство» з елементами медіаосвіти і медіаграмотності.

Очікувані результати

Після цього уроку учень/учениця має вміти:

  • використовуючи різні види джерел (у т.ч. медіапродукти), описувати повсякденне життя та визначати зміни, пов’язані з кризовими процесами у суспільстві періоду «застою»;
  • давати визначення понять: «подвійна мораль», «пропаганда», «політизація та ідеологізація повсякденного життя»;
  • висловлювати і аргументувати власну точку зору щодо кризи суспільної свідомості та формування подвійної моралі радянського суспільства;
  • давати власну оцінку цьому періоду життя України.

 

Урок опублікований у авторській редакції.

План-конспект уроку

Презентація "Повсякденне життя населення УРСР у період загострення кризи радянської системи"

 

Конкурс організовано Департаментом загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України спільно з Академією української преси

Конкурс відбувся за підтримки програми Матра Міністерства закордонних справ Нідерландів