Конспект комбінованого заняття з «ЛЕГО-конструювання»

У педагогіці ЛЕГО-технологія цікава тим, що, використовуючись на інтегративних засадах, вона дозволяє забезпечити єдність виховних, розвиваючих і навчальних цілей і завдань процесу освіти дошкільнят. ЛЕГО-конструювання – це не тільки практична творча діяльність, але і розвиток розумових здібностей, що проявляється в інших видах діяльності: мовленнєвій, ігровій, образотворчій. Це також виховання соціально активної особистості з високим ступенем свободи мислення, розвиток самостійності, здатності дітей вирішувати будь-які завдання творчо. ЛЕГО-технологія, безперечно, претендує називатися інтерактивною педагогічною технологією, так як стимулює пізнавальну діяльність дошкільників.

Фото з сайту КЗ "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 78 Харківської міської ради"

 

ЛЕГО-технології - одна з навчальних програм КЗ "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 78 Харківської міської ради". У рамках Четвертої міжнародної науково-методичної конференції "Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи" (секція "Медіаосвіта та медіаграмотність у початковій школі та в дошкільному закладі") були представлені напрацювання харківських колег, які активно сприяють поширенню медіаосвіти у дошкільних навчальних закладах.

Конспект комбінованого заняття з "ЛЕГО-конструювання" покликаний допомогти вихователю навчити дошкільнят 6-річного віку конструювати з конструктора типу SYSTEM на пластині, створюючи картини за (схеми, фото) зразками. Спонукати дітей виконувати роботу якісно, знаходити та виправляти помилки. Закріпити з дітьми прикмети весни. Закріпити назву дерев, що ростуть на території дитячого садка, перших весняних квітів. Вчити виразно читати вірші, емоційно передавати інтонацію. Формувати уміння працювати в колективі, допомагаючи один одному. Розвивати пам’ять, мислення, уяву. Виховувати дбайливе ставлення до природи.