План-конспект уроку «Становлення тоталітаризму в СРСР: медійний аспект»

Модель уроку «Становлення тоталітаризму в СРСР: медійний аспект» ("Всесвітня історія", 10 клас) Олександра Мокрогуза, завкафедри суспільних дисциплін та методики їх викладання Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського, кандидата педагогічних наук, доцента стала лауреатом Всеукраїнського конкурсу на кращий план-конспект уроків з історії України, всесвітньої історії, курсів «Людина і світ», «Людина і суспільство» з елементами медіаосвіти і медіаграмотності.

 

Зображення взяте з плану-конспекту уроку 

За сучасних умов будь який медіатекст (текст будь-якого медійного виду і жанру) містить значну кількість інформації. І головна задача – навчитись працювати з нею, розуміти її у процесі здобуття знань і формування відповідних вмінь і навичок, тобто вміти аналізувати, оцінювати і використовувати. А в процесі пізнання постають запитання. Наприклад. Чи впливали газети, радіо, кіно на те якою ставала держава? Чи залежить становлення суспільного устрою від медіа? І багато інших запитань, на частину яких ми спробуємо відповісти протягом нашого уроку.

Урок опублікований у авторській редакції.

План-конспект уроку

Конкурс організовано Департаментом загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України спільно з Академією української преси Конкурс відбувся за підтримки програми Матра Міністерства закордонних справ Нідерландів