Урок-переможець "Пропаганда войовничого антисемітизму як напрямок ідеологічної політики гітлерівського режиму"

Модель уроку "Пропаганда войовничого антисемітизму як напрямок ідеологічної політики гітлерівського режиму" Світлани Губіної, старшого викладача кафедри соціально-гуманітарної освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» стала переможцем Всеукраїнського конкурсу на кращий план-конспект уроків з історії України, всесвітньої історії, курсів «Людина і світ», «Людина і суспільство» з елементами медіаосвіти і медіаграмотності.

Мета уроку: ознайомлення з історією виникнення пропаганди; застосування знань про систему ідеологічної політики нацистської влади для розв’язання нових пізнавальних і практичних завдань; формування критичного мислення; розвиток аналітичних здібностей; удосконалення навичок проведення історичного дослідження; виховання нетерпимості до різноманітних проявів дискримінації та здатності усвідомлено відстежувати впливовість пропаганди в сьогоденні.

Завдання уроку – засвоїти нові поняття і терміни; проаналізувати джерела нацистської пропаганди антисемітизму; визначити роль пропаганди в політиці гітлерівської Німеччини, пояснювати результати її впливу на німецьке суспільство та долю європейского єврейства; виявити спільні риси антиєврейської політики нацистів та сучасних пропагандистських технологій.

Урок опублікований у авторській редакції. 

План-конспект уроку 

Додаток 1

Додаток 2

Додаток 3

Додаток 4

Додаток 5

Додаток 6 

Додаток 7

Додаток 8

Матеріали для вчителя 

Конкурс організовано Департаментом загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України спільно з Академією української преси

Конкурс відбувся за підтримки програми Матра Міністерства закордонних справ Нідерландів