Медіаосвітній підхід під час вивчення англійської мови

16 грудня 2017 року в Києві відбувся тренінг «Медіаосвітній підхід під час вивчення англійської мови» для вчителів та педагогічних працівників з різних регіонів України. Захід був організований та проведений Академією української преси за сприяння програми Програми У-Медіа Інтерньюс Нетворк. Навчання проходило під керівництвом тренера з медіаосвіти та менеджера з організаційного розвитку АУП – Артемія Пономаревського.

Артемій Пономаревський

Протягом тренінгу учасники ознайомилися з ключовими компонентами медіаосвітнього підходу, а саме: використання медіаповідомлень під час комунікації, вплив медіа на процес навчання та виховання, розвиток фахової медіакомпетентності педагога, аналіз джерел, аудиторні та позакласні форми роботи з медіа. Тренінг проходив в інтерактивній формі, що дало можливість кожному вчителю брати участь в обговореннях, модельних дидактичних іграх та вправах.

За результатами вихідного опитування, з 15 педагогів виявили бажання дати старт створенню іншомовної шкільної газети в своєму навчальному середовищі. Найбільш корисним більшість учасників виокремила для себе запропоновані процедури навчального аналізу відеоматеріалів та реклами. Крім того, вчителі отримали можливість поділитися власним професійним досвідом у процесі обговорення питань.

По завершенню заходу учасники отримали сертифікати та посібники для вчителя «Медіаграмотність: критичне мислення у мультимедійному світі» Сінді Шейбе та Фейз Рогоу, перекладений на українську мову та виданий Академією української преси за підтримки Програми У-Медіа Інтерньюс Нетворк

Проведення цього заходу, а також весь проект з впровадження медіаграмотності в країні мали підтримку американського народу, що була надана через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) та Інтерньюс. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю Академії української преси та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Інтерньюс.

 

Медіаосвітній підхід під час вивчення англійської мови