«Педагогіка добра» у викладанні курсу «Медіаграмотність»

19 квітня 2017 року в Полтаві відбувся черговий тренінг ««Інтерактивні форми та методи навчання в процесі викладання курсу «Медіаграмотність». Тренером виступила медіаексперт, доктор педагогічних наук, професор, керуючий партнер Академії української преси Тетяна Іванова.  

Незважаючи на те, що неочікувано випав сніг, у Полтавській обласній бібліотеці для юнацтва імені Олеся Гончараде проходив захід, було особливо по-весняному тепло. Тепло, тому що серед якостей медіаграмотності людини однією з найважливіших полтавські педагоги визначили толерантність, емпатію та вміння доносити ідеї медіаграмотності, не принижуючи соціальних атитюдів учнів. «Істина, яка доноситься з добром і вірою в учня буде сприйнята їм куди більш ефективно, ніж сотні найрозумніших теорій і концепцій», – діляться своїм досвідом учасники тренінгу. Саме тому такі ігри, як «Сама по собі», «Моє медіаполе», «Цукор і лимони» найбільш емоційно впливають на учнів, так як закликають мислити, міркувати, аналізувати …, навчаючись на власному досвіді. Навчити медіаграмотності – це не тільки прищепити критичне сприйняття медіа і закласти технічні основи їх конструювання. Навчити медіаграмотності – це прищепити молоді серйозне ставлення до загальних базових культурних цінностей таких як читання художньої літератури, звернення до мистецтва, саморозвитку, самовдосконалення.  А це під силу всеперемагаючій «педагогіці добра», яку сповідував величний полтавчанин, український філософ-педагог Іван Андрійович Зязюн.

Проведення цього заходу, а також весь проект з впровадження медіаграмотності в Україні  мали підтримку  американського народу, що була надана через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) та Інтерньюс. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю Академії української преси та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Інтерньюс.