Модель уроку «Політична діяльність та участь громадян в управлінні суспільством. Вибори як інструмент демократії. Види та функції засобів масової інформації. ЗМІ як засіб формування громадської думки» (“Людина і світ”, 11 клас)

Модель уроку «Політична діяльність та участь громадян в управлінні суспільством. Вибори як інструмент демократії. Види та функції засобів масової інформації. ЗМІ як засіб формування громадської думки» (“Людина і світ”, 11 клас) Шаповалової Наталії, викладача соціально-економічних дисциплін Бериславського педагогічного коледжу імені В. Ф. Беньковського (Херсонська область) стала лауреатом Всеукраїнського конкурсу на кращий план-конспект уроків з історії України, всесвітньої історії, курсів «Людина і світ», «Людина і суспільство» з елементами медіаосвіти і медіаграмотності.

 

    

Агітаційні плакати студентів Бериславського педагогічного коледжу імені В. Ф. Беньковського (фото надані автором уроку)

Мета: формувати громадянську та соціальну компетентність шляхом впровадження у практичну діяльність отриманих раніше знань, умінь і навичок, сприяти становленню свідомого демократичного політичного вибору та готовності до творчої реалізації рядовим громадянином політичних ролей відповідно до сучасних вимог; розкрити сутність політичної культури, політичної поведінки; сприяти формуванню свідомого протистояння молоді спробам маніпулювати ними; сприяти розвитку активної громадянської позиції; розвивати готовність стверджувати у своїй практичній політичній діяльності демократичні цінності та норми. Дати знання про сутність понять «інформація», ЗМІ, «Інформаційна революція»; визначити основні види і функції ЗМІ; розкрити роль ЗМІ у сучасному суспільному житті; продовжити формування вмінь аналізувати навчальний матеріал, робити висновки на основі отриманих знань, збирати, накопичувати, зберігати, обробляти й передавати отриману інформацію. Продовжити формування умінь і навичок аналітичної роботи студентів з джерелами інформації; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки; розширювати міжпредметні зв’язки, сприяти виробленню навичок дослідницької роботи; сприяти соціальній адаптації студентів.

Урок опублікований у авторській редакції.

План-конспект уроку

Презентація “Політична діяльність та участь громадян в управлінні суспільством. Вибори як інструмент демократії. Види та функції засобів масової інформації”

Приклад передвиборчої кампанії Юлії Воронової (у формі презентації)

Приклад передвиборчої кампанії Ірини Чирки (у формі відеозвернення)

Висновок

Конкурс організовано Департаментом загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України спільно з Академією української преси

Конкурс відбувся за підтримки програми Матра Міністерства закордонних справ Нідерландів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *